Äldre version av webbläsare!
För en bättre upplevelse behöver du uppdatera din webbläsare. Kolla efter senaste versionen: Chrome Firefox Opera Safari (only Mac)
Frågor? Vänligen kontakta oss.
0431-37 14 00 Vardagar 08:00-17:00 info@nordiskafonster.se Kontakta ossNordens största utställning på 900 kvm
Huvudkontor
Ängelholm
Lagegatan 24
262 71 Ängelholm
15 kvm utställning med begränsat sortiment. Klicka på orten för adress.
Orter:
Populära sökningar
Om montering är utförd utan skriftigt godkännande av NF på felaktigt eller skadade produkter ogiltigförklaras anmälan direkt.
Köpare debiteras eventuella kostnader i samband med utförda besiktningar eller omleveranser av varor vid ej godkända reklamationer.
Nordiska Fönster följer Svensk Planglasförenings riktlinjer för kvalitetsbedömning och reklamationshantering gällande planglas.
Om köpare visar att kvaliteten på levererat gods är felaktig i något hänseende, förbinder sig Nordiska Fönster att åtgärda felet genom reparation eller utbyte och i andra hand prisreducering.
Åtgärdande av fel såsom ny vara eller reparation av befintlig vara sker inom skälig tid med hänsyn till produktionstider av nya varor, framtagande av reservdelar samt logistik.
Vid retur av felaktiga eller defekta varor är det kundens skyldighet att ombesörja så att order är på pall och går att skicka med speditör. Det innebär ex. att man sparar emballeringsmaterial till dess att man är säker på att detta inte behöver användas.
Vänligen utför egen besiktning före reklamationsanmälan: Besiktningsprotokoll
Reklamationsanmälan görs enligt anvisning här Reklamationsanmälan